Mayıs 23, 2011

Beş Ne

Sevgilim sen beni nasıl sevdin?
Eti budu belli bir kadıncıgı sevginle toplayıp nasıl bu çapta bir hacim elde ettin?
Sevgilim, sen beni neye benzettin?
Audry Hepburn'ün yanından gecemem, ve öyle bir örnek verdim ki cümlenin devamını getiremem. Bu aklı gidik kadını, o koca aklına rağmen nasıl sevdin?
Sevgilim sen beni ne kadar sevdin?
Kızgınlıklı halimi benden çıkarınca bıldırcın kadar etmem aslen. Sen beni aslan farzettin. Bir kümes hayvanını, bir vahşinin anlayacağı kadar sevdin.
Sevgilim sen beni ne vakit sevdin?
Akrep ve yelkovan yoktu, biliyorum. Vaktin kilo işi geçebilmesine şaşılmazdı yahut litre litre şişelere doldurulabilmesine.... Zaman, elbette vardı, sadece tartı hususundaki ölçekler tartışmalıydı. Zaman bu kadar tartışmalıyken sevdiysen beni, bence, zaman ölçülebilir olmamalı. Zaman, eğer varsa, senin beni sevdiğin vakit milat olmalı.
Sevgilim, sen beni nerde sevdin?
Dumanın gözleri dağladığı bir yerdi, oksijen istisna idi; o buğuda elimin nerde olduğunu nerden bildin?

Sevgilim,
Çok uykum geldi.

Hiç yorum yok: