Mart 05, 2010

Hain hafta, al sana bir bomba!

"Erken çıkarım bugün" diye düşündüğüm gün, son dakika eşitliği uzatmalar derken dokuza doğru işten çıkabildim.

"Aman ne var 3 dakikalık iş" derken icra memuruyla tarifi mümkünsüz bir kavgaya girişip memuru azarlamak üzere icra müdürünü göreve davet ettim: "bir şey deyin şuna bana çok psikolojik davranıyor" dedim! Haliyle ciddiye alınmadım. 3 dakikalık iş 1 saatimi aldı. Titreme terleme cabası...

"Sakinleş, olumlu düşün" telkinlerim ilkokul çağındaki bir veledin alnıma leblebi atmasıyla bölündü. Kendini ele veren pis sırıtışıyla "abla abla çok çok özür abla çok..." demesi bende bir affedicilik yaratmadı ama dilim tutuldu, tek bi laf edemedim. Pis pis baktım.

Onla bunla konuşup tereyağından kıl çeker gibi açacağımı sandığım dava hakimi olmayan bir mahkemeye düştü. İlgili adliyede hakimi olan 8 mahkeme var; benimki hakimi izinde olan diğer 9.'ya düştü. Yardım edeceğine yeminler edenler suratıma pis pis sırıttı ve arkamdan da bolca gülmüşlerdir tahminimce.

Kendisi de bi hamster sahibi bir arkadaşımla karşılaştım adliyede aynı gün, milletin içinde hüngür hüngür ağlamaya başladım.

Adliyeden çıkmaya çalışırken nezarethaneye girdim. Çıkış katından 1 kat aşağıya inmişim, bir polis memuru "hamefendi hamfendi bi üst katt" diyerek aklımı aldı. Fakat o sayede dışarı çıkabildim.

"Ne boktan gün aliyle bişiler yapsak da bari stres atsam" diyordum ki beyzadenin başka planları varmış, eve 1'e doğru geldi.

"Bu hafta da bitecek ve haftasonu canını çıkaracağım keyfin" modundayken, haftasonu gitmeyi planladığımız mekanda yer olmadığını öğrendim.

"Midem kötü maden suyu alayım" saikiyle girdiğim süpermarketten öksürük şurubu kokulu vişneli soda almışım. Evde farkettim. Valla bir şey yapamadım, artık ne yapayım. Boynum bükük, vişneli soda içiyorum. Takatim tükendi.

Çok fazla su içtiğim ve sık idrara çıktığımın farkına vardım bu esnada, "böbrek yetmezliği de vardır bende" diye düşündüm.

Yerin yedi kat dibi haftası!

Bitemiyor hala, halen günlerden cuma ve saat hala 22.03.

Hiç yorum yok: