Mayıs 20, 2010

Budur: basbakan_mahrem_carpicitepisme.jpg

Fotoğrafı internette dolaşıma soktuk efendim. Çok tıklansın diye de dosyanın adını "basbakan_mahrem_carpicitepisme.jpg" olarak değiştirdik.

Aferin evladım. O sağdaki el kimin?

Hangisi efendim?

Şu amelenin omzundaki? Benim mi o?

Yok efendim, haşa, arkadan sarılmışlar. Baksanıza üstünüz başınız tertemiz apak.

Ha, yani sarılmadım, biliyorum. İndipendıtı naptınız?

Görüştük efendim. Valla son anda yetiştik ama hallettik. Başta mırın kırın ettilerse de "tüm gemilere Tayland Kralı Bhumibol Adulyadej haciz koydurdu, 3 gün içinde Hazar Denizi'nde satışa çıkacak gemicikler" diyince yola geldiler. Açıklanan zengin liderler listesinde yok yani adınız.

İyi olmuş, aferin. Tayland Kralı nedir peki?

Valla biz de bilmiyoruz. Attık öyle bişi ama varmış meğer. Hatta indıpendıtın listesinde en zengin lider görünüyor. Görünce biz de şaşırdık. Tesadüf işte.

Neyse, şimdi sen bu fotodan kaliteli bi çıkış al, çerçevelet, törenle samimi olduğum ameleye verelim. Elimi öpmeye filan kalksın, ben öptürmeyeyim, candan bi itiş kakış el ense ortamı yaratalım. Sonra bana çorbacıda çorba ısmarlasın, benim param çıkışmasın, o ödesin.

Hangi ameleye efendim?

Elimi omzuna attığıma.

Ama o el sizin değil ki.

Değil tabi dangalak. Sen dediğimi yap.

Peki efendim. Başka bir emriniz yoksa ben müsadenizi istiyim.

Yok yok, çık sen. Ben de bi iki madenci şiiri ezberliyim.

Hiç yorum yok: