Mayıs 29, 2010

Toki Bey çok müşkül durumdayım

Toki Bey,
Ben geçen gün sizi televizyonda seyrettim.
Daha önce sizi hiç görmemiştim. Bıyığınızı çok beğendim. Ne güzel bıyık o.
Bizi gül cemalinizden buncam zaman ayrı komanıza bir anlam veremedim.

Şimdi televizyonda bahşettiğiniz bir konu vardı, Allah dileyenin bütçesine kaynak yapıyormuş. Siz dilemişsiniz, olmuş galiba, öyle bir şey dediniz. Tam idrak olamadım, konuyu tam açmanız için istirham ettiydim bu mektubu. 

Şimdi ben çok müşkül durumdayım, bütçemdeki açık sürekli kaçıyor. O kadar tutum yapıyoruz ama akşama doğru karnımız acıkıyor. Hayır o değil sade, tüp de bitti.

Yani diyeceğim o ki, bi araya girseniz, bizim bütçeye de bir kaynak şey yapsak.
Okumuş insansınız, hayırlı bir vatan evladısınız, devlet büyüğümüz olarak bi el atsanız? Geri ödemesi var mı, işte efendime söyliyim o geri ödeme ille de bu dünyada mı, mesela diyelim 50bin aldık onu sevaptan düşebiliyoruz mu? Bi de Babamgillerin bir hayratı var köyde, bize bir avantajı dokunur mu acaba? Şimdi sizin demenizle bizimki bir değil tabi. Hani diyorum ki mesela öyle laf arasında durumu bi çıtlatsanız?

Yalnız Toki Bey, inanın çok müşkül durumdayız, görüşmede bunu da şey yaparsanız...

Müspet cevabınızı iştahla bekliyoruz.
Sağlıcakla inşallah.

Hiç yorum yok: